Liedtitel Erste Strophe
I bi en EmmitalerI bi en Emmitaler, u desse bin i stolz
I bi es BuremeitschiI bi es Buremeitschi, däheim im Muotithal
I bi zur Muetter gangäI bi zur Muetter gangä, z’Härzäli voll Verlangä
I bin ä lustigä SchwizerbuäbI bin ä lustigä Schwizerbuäb, vo chärnem, gsundem Bluet, das isch vo Milch und Schwarzbrot g'macht, drum isch me ja so guät
I bin en ItalianoI bin en Italiano und spiele guet Piano
I dä guetä altä ZytäI dä guetä altä Zytä, wiä isch das äs Läbä gsi
I de FlüehnäI de Flüehna isch mis Läbe
I der FrömdiI der Frömdi muess i läbä, ohni Freud und ganz ällei
I dr Nacht, wän i heim soll geh'nI dr Nacht, wän i heim soll geh'n, duet mier dr Zechä so weh
I han es stotzigs HeimetliI han äs stotzigs Heimetli, dert z'hinderscht im-ä-nä Chrachä
I muess es Schnäpseli haaWenn ich des morgens früh aufsteh', muss ich zur Arbeit gehen
Ich bi e SteierbuebIch bi e Steierbueb und hab e Kernnatur
Ich bin der Doktor EisenbartIch bin der Doktor Eisenbart, wirbäli bum, bum, bum, kurier die Leut nach meiner Art
Ich bin ein MusikantIch bin ein Musikant vom lustigä Schwyzerland
Ich fangä ämal ä MuusIch fangä ämal ä Muus, ich fangä ämal ä Muus, ich fangä ämal ä Fläderämuus
Ich han es Märli träumtIch han emal es Märli 'träumt, i wett i träumt is no
Ich lebe als LandsmannIch lebe als Landsmann zufrieden, im Städtchen bin ich nicht zuhaus
Ich schenke dir ein EdelweissIch schenke dir ein Edelweiss, von der Felsenwand
Ich spiel’ auf der Gitarre Ich spiel’ auf der Gitarre eine Melodie
Ich spiel's gerne den HerrnIch, ich spiel's gern den Herrn, drum, drum heirat ich gern
Ich weiss äs bruns HüüsliIch weiss äs bruns Hüüsli, a sunnigem Rain
Illgauer-LiedMier sind ja vo üsem schönä Illgau. Mier singid und jödelid sind bodeluschtig au
Im Aargau sind zwei LiebiIm Aargau sind zwei Liebi, es Meiteli und es Büebli
Im BöhmerwaldTief im Böhmerwald, da liegt mein Heimatort
Im Frühtau zu BergeIm Frühtau zu Berge wir gehn, fallera
Im GrauholzIm Grauholz wohl auf der Höh, da stand nach heisser Schlacht
Im Muotaland isch schönIm Muotaland isch schön, im Tal und uf dä Höhn
Im MuotithalIm Muotithal, sälb isch kei Frag
Im Muotithal faad s Gruänä aaIm Muotithal, faad s Gruänä aa. Dr Mai isch da, d Schwälbli sind cho, miär juuzid froh.
Im schönä MuotithalIm schönä Muotithal sind miär däheimä, ganz nooch bim Wasserfall, nooch bi dä Flüehnä
Im Skilift i s Hoch-YbrigIm Skilift is Hoch-Ybrig das isch ganz famos, i derä schönä Bärgwält isch immer öppis los
Im ToggeburgerländliIm Toggeburgerländli hed jedä rächtä Maa
In ChinesienIn Chinesien gibt’s gar wundersame Wesien
In des Gartens dunkler Laube (Illgau)In des Gartens dunkler Laube, sassen einst zwei Hand in Hand 
In des Gartens dunkler Laube (Muotathal)In des Gartens dunkler Laube sassen's beide Hand in Hand
In einem RancherhausIn einem Rancherhaus, da steht ein Cowboygirl am Fenster
In Junkers KneipeIn Junkers Kneipe, bei Bier und Pfeife, da sassen wir beisamm'. Ein kühler Tropfen
In RingelstadtZu Ringelstadt wohl auf der Höh', da sprang ein Frosch wohl in die Höh'
Internierten LiedAuf den Schweizer Berg und Auen, von der lieben Heimat fort
Irena, Irena, IrenaSie war sehr schön und kaum erst achtzehn Jahre
Iris (Regenbogenlied)Regenbogen, Regenbogen machen Menschen immer froh
Is Muetters StübeliIs Muetters Stübeli, da gahd dr Wind