Liedtitel Erste Strophe
Uf üsä BärgäWänn d’Sunnä ufästiegt, uf üsi Bärgä und wänn im hellä Strahl versinkid Nacht und Not
Uf üsi Bärge da zieht s mi hiUf üsi Bärge da zieht's mi hi
Uf dä Bärgä möcht i läbeUf dä Bärge möcht i läbe, uf dä Bärge möchte i sii
Uf de Alpe obeUf dä Alpe-n-obe isch es herrlichs Läbä
Uf den Alpe möcht i singeUf den Alpe möcht i singe, weiss so mängs und artigs Lied
Uf em Bänkli vor em HuisliUf em Bänkli vor em Huisli schynt d'Sunne so warm
Uf höchä BärgeAm Morgä früeh dr Tag erwacht, am Himmel stad nu d`Stärnepracht
Uf um Stoos ob SchwyzUf um Stoos ob Schwyz isch äs Paradiis
Und öppen ämal tängeletUnd öppen ämal tängelet und öppen ämal gwetzt
Und als der Gott VaterUnd als der Gott Vater die Welt erschaffen
Und als der liebe HerrgottUnd als der liebe Herrgott die Welt erschaffen, erschuf er Vögel, Fische und auch Affen
Und als die armen SchwabenUnd als die armen Schwaben, sie kamen an den Rhein
Und als ich zwanzig Jahr alt warUnd als ich zwanzig Jahr' alt war, da sucht' ich mir ein Weib
Und am Samstig z NachtUnd am Samstig z'Nacht, da gaht e Bueb zum Schatz
Und ich bin's halt en LumpMein Vater sitzt im Arbeitshaus, meine Mutter schaut zum Zuchthaus 'raus
Unter blauem HimmelUnter blauem Himmel, auf dem alten Schimmel, zieht der Cowboy seinen Weg
Urner Bat-LiedliWätterbrün wiä Kaffeesatz, äs Dryegg üf dä Battä
Us dä Bärgä liebi Fründin (Fründi)Us dä Bärgä, liebi Fründin, schicksch mer z`Alperösli zue